Nico praat verder met Koos

Vroeg in de morgen rond half vijf. Kan ik de kinderen zien op skype. Ze hebben een dag vrij van school. Bij het zien van de kinderen moet ik denken: Het zal je toch overkomen dat zo gek als Koos jou kinderen wat zou aandoen. Zoiets hoop niemand mee te maken. Het moet iets verschikkelijk zijn om dat als ouders te moeten mee maken. Ik weet zeker dat als het mijn kinderen zou overkomen er alles aan zou doen om die persoon van het leven te beroven…
Ik ben blij met zien van de vrouw en kinderen en hoop dat de weken snel voorbij gaan. Om me kinderen en vrouw weer te koesteren. We spreken af dat ik morgen de zelfde tijd weer zal bellen. Want ook dan zijn ze vrij van school. Ik ga weer ontbijten en de kranten leven in afwachting dat Kees en Teun me weer komen ophalen. Om half negen gaan we weer op weg naar Koos. Kees heb twee seks films meegenomen die de dag van te voren door een zwangere persooneels lid van Peter is aangekocht. Kees begint weer te vertellen dat ik Koos goed moet laten uitpraten. Vooral over Stolk en houd de camera stil. Ja Kees dar weet ik onderhand wel. Het begint me een beetje te vervelen dat zelfde gevraag. Ik vind het een aanslag op mijn IQ. Bij terug komst krijg ik wederom te horen van Kees. En alles goed gegaan, wat heb die gezegt,over Stolk gepraat? Ja kees en voordat je het me weer vraagt “ heb je hem uit laten praten” Ja kees ik heb hem uit laten praten. Ja zegt hij. dat is zo belangrijk die Patrick werd ik gek van. Ja kees ik ben niet Patrick.. Kees belt Peter weer dat alles is goed gegaan en opweg zijn naar de studio.En dat Koos openhartig was over Stolk. Aangekomen bij SBS 6 help ik de meisjes weer met spotten. Ik wordt er handig in. Er is ook gebak daar maak ik dankbaar gebruik van. Zo Moorkop heb ik lang niet gegeten. Om half zes zit het werk er weer op. En ga ik met drie personeels leden uit eten uiteraard op kosten van SBS6. Rond negen uur ben ik weer op de kamer. Schrijf zo een beetje op wat die dag is gepasseerd. En ik heb er gemengde gevoelens bij. Ik kijk er tegen op om hem weer te bezoeken. Maar om er nu mee te stoppen zou te gek zijn voor woorden Kijk wat TV. Maar kan niet goed slapen rond twaalf uur in de nacht val ik weer in slaap.Om weer om half vijf met de vrouw en kinderen te skypen.

40leonico01

LET OP: KLIK OP 40-01 OM VERDER TE LEZEN!
40-01

Geef een reactie

