Komt Peter nu mee met Nico naar Thailand voor het programma of de Seks?

Met gemengde gevoelens. Via Düsseldorf terug naar Thailand. Jammer genoeg zit het er op. Ik ben niet helemaal tevreden over het geheel.

Maar laat ik beginnen te vertellen dat ik: Zelf  “ja ” heeft gezegd om mee te werken om Koos Hertogs met valse beloftes uit zijn tent te lokken van, Wie,Wat. Waar, Wanneer Waarom en Hoe. Dat gaat ver. Maar om  te weten te komen hoe een kindermoordenaar te werk gaat. En ik sinds 1994 al de wetenschap had van bepaalde moorden uit Koos zijn mond. Is mij dat steeds  bij gebleven. En dat er nooit iets mee was gedaan.  En dat telkens Koos in mijn gedachten op kwam als ik weer eens op het nieuws hoorde of de krant las dat er weer een kind was vermoord. En dat ik het belangrijk vond voor de nabestaande. Die mijns inziens nooit de echte waarheid hebben gehoord. die zelf door de Procureur generaal Feber  terug werden gefloten.

Ik heb het niet voor het geld gedaan. Wat veel mensen hebben gedacht. Er is geen contract getekend of een overeenkomst gemaakt.  Zoals Patrick van der Eem dat heeft gedaan. Er is geen geld aan te pas gekomen. Ook niet gezegd van: “ he Peter die foto,s van Koos zijn mij toegestuurd die kan je niet zonder meer gebruiken? “ Buiten de onkosten van 3500 euro voor een periode van drie weken.  Die ik keurig heeft ontvangen. Ik wilde gewoon het verhaal wederom tegen Peter vertellen  ( want dat had ik inmiddels al gedaan in 1994 tegen hem ) De enige voorwaarde was:  Ik wil je alles vertellen over mijn criminele leven. Met daarbij  de wetenschap van meerdere moorden. Maar ik wil dan wel al je boeken hebben die je heb geschreven. Want ik heb geen enkel boek om te lezen hier in Thailand. En toen het zo ver om naar Nederland te vliegen. Kees een e-mail heb gestuurd, dat ik via Düsseldorf moet vliegen omdat ik er achter kwam dat er nog een gevangenisstraf open had staan van vier maanden. ( die ik inmiddels heeft voldaan) Dat is de enige afspraak die we hebben gemaakt om tot een uitzending te  kunnen komen.

Aangekomen in Nederland ben ik als een koning ontvangen.Niets was te veel laat daar geen misverstand over bestaan. Ik ben door Peter en al zijn personeel met open armen ontvangen. En natuurlijk zit als zo vaak in en familie een zwarte schaap. In dit geval Kees van der Spek. Maar voor nu even dat terzijde.

Ik moet zeggen dat ik met open armen bent ontvangen. Zeer goed behandeld zelfs. Laat daar geen misverstand over bestaan. Ik ben met personeel  meerdere malen mee uit eten geweest, naar de bioscoop geweest met een vrouwelijk personeel lid. Uit eten met haar geweest zelfs met haar zoontje erbij,. Alleen met een taxi gestuurd naar Amsterdam om Avatar te kunnen kijken. Ze hebben mij naar het stadhuis in Den-Haag gebracht en gewacht om de nodige uittreksels op te halen. Elke vrijdag zakgeld gekregen. Ik kwam in het ziekenhuis terecht mijn been konden ze net op tijd redden heb drie dagen op de intensief care gelegen. Niet verzekerd. Ook dat heb SBS 6 betaald. Ja zelf een soort oorkonde kreeg van de beste infiltrant (zie foto.)Je kan dus wel zeggen; “ ik ben niets te kort gekomen. het was op dat moment een grote familie. Dat is zonder meer waar. Wat ik zelf onderschat heb dat waren de gevolgen die er aan vast zaten. Niet zo zeer van de uitzending en enkele bedreigingen. Maar van de Psychische gevolgen die om de hoek kwamen kijken. Ik dacht dat ik met mijn grote mond, dat wel aan kon. Niet dus. Kom ik straks op terug. Uiteraard heb ik niet allen met Peter gesproken over Koos Hertogs. We hebben gesproken over voetbal, over Rob Zegerius over Heinz D, over Cor van Hout en vele ander criminelen die Peter en ik persoonlijk konden. Met kees over Willem Holleeder over Bolhaar, Patrick van der Eem het waren allemaal klootzakken volgens hem. Maar dat werd ook door andere personeel leden verteld. Terwijl het toch de programma makers waren. Ik dacht  dat zullen ze straks dan ook wel over mij zeggen.

We gaan op weg naar Düsseldorf met de camera man Marco. Een geweldige aardige jongen die als enige tegen mij zei in het vliegtuig. Je heb nog steeds pijn in je been he. Op het vliegveld aangekomen drinken we in de vip room nog een drankje en praten over Cor van Hout en nog een berucht persoon die ooit is veroordeeld voor moord. En die volgens Peter ook een andere moord heeft gepleegd die hem dat verteld tijdens een gesprek samen Met Cor van Hout. De juiste woorden wat Peter zei waren: Hij staat op om een stukje te gaan filmen  met Marco : “Haha en die heeft hij ook vermoord” Ik denk: Nou als jij dat weet waarom? heb je daar nooit wat meegedaan. Vriendjes politiek? Dubbelspel? In het vliegtuig wordt er gefilmd door  Marco. wat eerst nog verboden werd door de stewardess. Maar met een beetje praten kregen ze toestemming. Tot mijn stomme verbazing zegt Peter tijden het filmen en laat een e-mail zien dat helemaal niet de eerste e-mail is die ik hem heb toegestuurd. Tussen neus en lippen verteld  Nico over zijn jeugd vriend en bajes genoot Koos H. En daarvoor stap ik direct in het vliegtuig. Dus dat is een leugen. Ik denk:  “wat doe je nou? ” Want als je goed kijk naar die uitzending zie je me zitten  en Peter zit samen met kees achter mij. Ik ben toch eerst zeven weken in Nederland geweest. En nu zijn we op weg naar Thailand  waarvan ik denk we moeten hier nog een stukje filmen. Dus Peter draait alles om. De brieven die hij laat zien op tv die waren al lang in ons bezit. De eerste brief van Koos was  al in november 2009 ontvangen. Kort samen gevat. Er klopt helemaal niets van. En ik ben geschrokken toen de uitzending in april 2010 werd uitgezonden. het zit vol met leugens. Kom ik straks op terug.

20150806_093000 (1)Aangekomen in Thailand. Ik had van te voren mijn vrouw gebeld om een taxi bus te regelen. Die dan”samen met mijn schoonvader ons dan kunnen ophalen van het vliegveld. Peter heb het druk bij aankomst, met chatten of sms  te verzenden. Ik denk nog: “hij heb het maar druk dacht ik zo” We komen aan in het Sima Thani Hotel. En Peter vraagt: kan jou schoonvader terug rijden naar het vliegveld? Ik zeg: ” Ben je dan wat vergeten nee toch? :  “Nee” maar ik heb een afspraak met een leuke vriendin die is nu in Bali en die komt vannacht aan  in Thailand. Ik zeg: Oh. ja dat moet ik even aan hem vragen, hij is natuurlijk vanmorgen vroeg gaan rijden een rit van vier uur heen en vier uur terug. En nu weer zo zelfde rit!  Ja zegt Peter  “hij hoef het niet voor niks te doen. Ik betaal hem er wel voor. Mijn schoonvader gaat akkoord. En Peter schrijft haar naam op een groot stuk wit papier :  “Leoni Kraft ”  Ik denk nou ja. komt hij hier voor te neuken of om zijn werk te doen. Maar ik denk het is niet mij probleem. Ik zeg  dat ik nu naar mijn gezin wil gaan. En dat we dan morgen elkaar weer zien. ook jullie zijn wel moe denk ik? We zien elkaar dan weer morgenochtend ik kom jullie ophalen zeg maar hoe laat? 8.30 was een mooie tijd. De volgende ochtend om 8.30 kom ik aan in het hotel.  Ik zie Peter al zitten aan de ontbijttafel  ik schuif aan nadat ik eerst ook gebruik maakt van het buffet. het is er altijd goed eten daar. Kees en Marco  die komen ook aanwandelen en gaan samen aan een andere tafel zitten. En dan!!! Ik denk er komt straks wel een kanjer van een mokkel aan komen lopen. Maar dat viel me zwaar tegen. Nou niet een modelletje waarvan je zegt: ” ja die kan 500 euro aanpakken”  Maar goed op ieder potje past een deksel. We gaan op weg naar mijn huis voor de laatste opname in bijzijn van Leoni Kraft. Waarin ik en Peter er elkaar zogenaamd weer eens zien sinds 1994 en zegt: “dit is kees van der Spek”  Ik denk wat een soap, ik ben al zeven weken met hem opgetrokken. Voordat we gaan filmen mag ik niet zeggen dat ik in 1994 al het verhaal van Koos al aan hen heeft verteld. Al met al wordt er een stukje komedie opgevoerd. Van: “Nico ik heb eens zitten denken he”, als je Koos nu eens een brief schrijft ik weet niet waar die zit. Of van: Dan moet je een beetje op je eigen manier tikken van hoe of wat. Waarom moet hij aan de media dat voorliegen. Hij had toch gewoon de waarheid kunnen vertellen. Maar op die manier laat hij wel zien dat hij gelijk in deze zaak is gedoken. En kan laten zien hoe gedreven hij was. En dat is helemaal niet waar. We hebben ruim veertien dagen gesproken over andere criminelen  zaken. We drinken nog wat , bekijken het huis  Kees en Marco  zoeken een locatie waar ze het beste kunnen filmen. Leoni is overal aan het rond neuzen. Al met al heeft dit alles nog geen twee uur geduurd.  Mijn taak zit erop. Ik breng ze naar de Mall om wat te eten. Waar Peter weer commentaar heeft op het personeel. ook daar heeft hij verstand van hoe het personeel zich moeten opstellen tegenover klanten. En wordt ook herkend door een Nederlandse man die aan Marco vraagt is dat Peter r de Vries . En Marco zegt tegen Peter die man had je herkend. Peter zegt: “ja had ik al in de gaten. Ik breng ze terug naar het Hotel en ik zeg: Ik kom jullie om half zeven  halen voor een uitstekende maaltijd. Als jullie daar interesse in hebben?  En! Op mijn kosten. Dat was een heel goed idee zegt Peter. Dan kom ik jullie om half zeven ophalen. De hele familie gaat mee. En ik was toen in het bezit van twee auto”s  Op tv kan je zien dat Peter met mijn auto rijd tijdens het filmen door Marco. Ik rijd ervoor met de grijze auto. Ik haal ze op en we gaan eten.

deze plaatsen

Toen was  het wel even gezellig. Tot dat!  We naar het het het hotel en naar huis moesten gaan. Ik zeg mijn schoonvader zet jullie samen met me schoonmoeder af in het hotel. Ik heb te veel gedronken om dat grote stuk te gaan rijden. Ja dat was geen probleem. Wat doen hij! Kees laat mijn schoonmoeder achter in de laat bak van de auto kruipen. Ik zeg tegen mijn vrouw: “Ja dat zou helemaal mooi zijn : Ik kon me nog net inhouden om niet tegen hem te zeggen: ” he eng kanker ventje ik ben jou nou zat dat mens is slecht te been heb je nou helemaal geen respect”   De volgende dag gaan wij weer eten maar dan allen met Peter,Kees Marco en Leoni.

Een goed maaltijdje daar is niks mee. Aan de overkant van het restaurant is een Karaoke bar, een ander woord in Thailand voor een hoerenkast. We gaan naar binnen. Gezellig, deed me denken aan de May-fair in Den- Haag. We bestellen een fles Johnnie Walker Red-label die snel leeg is. Dus nog maar een fles. Ik ga nog even een liedje zingen in het Thai. Leoni  Marco en Kees maken er foto,s van en filmen het met hun telefoon. en uiteraard Peter gaat  ook zingen. Die zingt:  This is my way” Peter gaat aan de slag met Leoni zonder enige schaamte tegenover zijn personeel , Marco  begint hij Leoni te betasten en te tongzoenen.. Ik zeg je heb overall maling aan he? Ja ik ben het zelfde zeg ik;  Peter zegt ja ik ben overal voor in. Kees en Marco niet hoor. Ik zeg: Ja ik heb van alles al gedaan me ook laten vastbinden. Ja ik ben ook overal voor zegt Peter weer. En gaat verder met betasten en tong zoenen. beiden genieten er van. Ik denk ik laat ook even een hoertje op me schoot zitten. Waar tegen ik in het Thai zegt: “Mooi mi maai?” “maai mi Ka ”  Is haar antwoord”  Ze heb er geen haar op. Even kijken en trek haar slip naar beneden. kees zegt Kijk dan Peter hij trekt haar slip uit. Peter en Leoni lachen erom en Peter zegt ja deze gaat straks  ook uit, wijzend naar Leoni.Tijd om te gaan. Ik reken af. En breng ze naar het hotel. Morgen om  half negen kom ik afscheid nemen ze zijn van plan om die laatste dag nog even de bloemetjes buiten te zetten. Om half negen die ochtend neem ik afscheid met de afspraak dat we contact blijven houden. Kees heeft een lichte kater die is nog even met Marco door gegaan.sex club

De karaoke bar waar Peter en Leoni  het zo gezellig hadden samen.

Morgen over het tv programma.

Geef een reactie

