De grote vissen eten de kleine. Dat staat als een paal boven water.

Half zeven in de morgen het is al warm. Ik geniet in de tuin van de vogels die luid aan het zingen zijn. Even relativeren. Goed nadenken over de afgelopen weken. De opgenomen gesprekken goed beluisteren en uitwerken. Dat is voor mij geen eenvoudige klus. Het is ruim drie uur gesprek. Maar de aanhouder wint meestal.

ik heb van elf bezoekers een goede raad gekregen. waar je toch over nadenkt.Waarbij je je moet afvragen wat is wijsheid. Impulsief zoals ik altijd ben geweest is verleden tijd.

Het is niet niets wat ik te horen heb gekregen. De dader leeft nog, de opdrachtgever eveneens. Van hogerhand weten ze van de hoed en de rand. Maar berust het allemaal op waarheid? Dat vraag ik me af? Nogmaals ik ben geen journalist. En ben geen held met Googelen. Ik heb daar simpelweg geen geduld voor. Ze vertellen beiden toch wel gedetailleerd. Het zijn ook de woorden die ze gebruiken die ik heb gehoord waarvan ik de foto, s heb gekregen. En met de vraag aan hun waarom vertel je me dat allemaal. Krijg ik een simpel antwoord. Hij zegt  je begon erover te schrijven en zodoende ging er bij mij een lichtje branden. En heb ook aan haar gevraagd of ze jou wilde ontmoeten. Dus zodoende zitten we nu hier samen. Ja daar moet ik het maar mee doen. Maar als ik andere mensen beluisterd. Ga ik echt wel twijfelen, wat ze vertellen is geloofwaardig genoeg. Maar twijfel om het te publiceren. Wat me word afgeraden.

Een reactie:van je vrienden moet je het hebben, maar niet heus:, ze willen je voor hun karretje spannen en jouw met de gebakken peren laten zitten,Juultje is dood, laat het rusten.

Een reactie:Laat je niet gebruiken Nico, Soi 8 zit ik snel weer in het Sunshinehotel, sexybar is een van honderden snollenhars daar , niet veel soeps…de dame uit de Geleen , weet precies wie je bedoelt, maar nogmaals laat je niet gebruiken maat, stuur je ff een berichtje als ik er ben in september.

Een reactie: Hey Nico laat je niet voor het karretje spannen als het die hoer is die met Tony heb omgegaan. Dat is een link niesje. En Henk de sigaar is ook geen beste. Kijk uit joh.

Het zet me aan het denken. Maar ik weet dat ik tijd genoeg heb om het wel of niet te publiceren. Het beluisteren van de Ipad en laptop daar gaat wel even een beetje tijd in zitten.

En wat intresseert het mij feitelijk. Ik ben veel te nieuwsgierig. Moet er gewoon goed over nadenken. Maar ik weet als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken.

 

 

2 gedachten over “De grote vissen eten de kleine. Dat staat als een paal boven water.

  1. Ik snap je,je zit daar als ouwe boef ,niks crimineels omhanden,geen adreanaline rush,geen kick,want daar doen we het toch eigelijk voor en dan komt dit voorbij en ga je je afvragen moet ik het wel publiceren?
    Ik zeg gelijk doen want dan bescherm je je zelf en je gezin,want door je publicatie nu van doe ik het wel of niet,maak je jezelf tot target,zou me kunnen voorstellen dat dader en/of opdrachtgever de losse eindjes gaan opruimen nu,jij dood geen publicatie,dus rust:(
    Als je namen zou noemen in je publicatie moeten die lieden vrezen voor vervolging en hebben ze wel wat anders aan hun hoofd dan jouw op te zoeken.
    Martin Kok werd op tijd geliquideerd voor hij kon publiceren,laptop en usb in handen van de wouten ,probleem opgelost.
    Zou een beetje gaan oppassen,beter paranoia dan kapot.
    En als je toch al van plan was in Laos te gaan wonen,lijkt me dat nu een mooie gelegenheid
    De engelsen zeggen het mooi : Think before you leap:)
    Chris

Geef een reactie

