Volgens mensen die het weten.Is de jacht op Fred Ros geopend

Je komt in Thailand nog weleens bekende tegen die wel van de hoed en de rand weten. Het gesprek gaat tot laat in de nacht door. ik citeer er een klein stukje uit.

Volgens die twee personen die ik sprak, is de jacht op Fred Ros nu echt begonnen. De hand gebaar van Dino Soerel na de uitspraak was het teken dat de jacht kon beginnen. Desnoods over de rug van zijn familie. Ik zeg dat zeiden ze over Laserpe ook, is nooit wat mee gebeurd. Het antwoord was ja die kan zich makkelijk in Europa verbergen, maar Fred heb zijn lengte tegen, en dat kunnen ze echt niet vermommen, of hij moet zijn benen onder de knie afzagen. In Azië zou hij direct opvallen. En Fred is een jongen die graag gezien wil worden, graag ze grote neus (zal inmiddels wel verkleind zijn) overall in wil steken. Columbia, Venezuela, Braziel en meer van dat soort landen zijn onveilige. Het ziet er somber voor hem uit waar dan ook hij zich bevind. Ik zeg: van mij mag het, maar niet over de rug van zijn familie en kinderen dat zal wel heer smerig zijn. Maar het is niet uit te sluiten als je leest, waar voor ze allemaal veroordeeld zijn. En wie er nog geliquideerd zijn tijdens hun detentie. Maar goed, het is ver van me bed schow.

2 gedachten over “Volgens mensen die het weten.Is de jacht op Fred Ros geopend

Geef een reactie

